Портфоліо навчального проекту
Назва навчальної теми
Проект «Тарас Шевченко – національний геній України»
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Українська література, особистість Т.Г.Шевченка, його творча спадщина,
значення творчості письменника для українського народу.
Вік учнів, клас
Учні 9 класу,14-15 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
В результаті виконаного проекту «Тарас Шевченко – національний геній України» учні набудуть знань про життєвий та творчий
шлях Т.Г.Шевченка, навичок самостійної пошукової роботи, розвиватимуть творчу
уяву, виховуватимуть любов, повагу до постаті Кобзаря і його творчої спадщини.
Проект
розрахований на учнів старших класів.
Мета проекту: поглибити
знання учнів про життєвий і творчий шлях Т.Г. Шевченка, розвивати пізнавальні
інтереси школярів, їх навички і вміння збирати, досліджувати, узагальнювати і
систематизувати пошуковий матеріал, активізувати асоціативне мислення, творчу
уяву і фантазію, навички аналізу художніх творів, а також формувати естетичні
смаки;створити умови для самовираження кожної особистості;сприяти вихованню
почуття співпереживання, шанобливого ставлення до надбань культури, поваги до
життєвого і творчого шляху генія України, його творів, а також любові до
рідного краю, його героїчної історії.
Основні
види діяльності вихованців у рамках проекту: бесіди, анкетування, ігри та
вправи, різні види зображувальної діяльності які сприяють формуванню дитячої креативностії.
Підсумком роботи над проектом стане учнівська презентація.План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
На початку
проекту учні знайомляться з методом
проектів . За допомогою буклету вчитель
ознайомлює учнів та батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з
переліком навичок ХХІ століття та сприяє їх освоєнню. Впродовж проекту учні
використовують підказки,контрольні списки . Наприкінці проекту учні оцінюють одне одного , створюють проект «Тарас
Шевченко – національний геній України». Також, учні ведуть журнал спостережень
за своєю роботою. В проекті також беруть участь батьки.
Оцінювання
включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти
оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи
інформування вчителя і утримання учнів в
руслі учбової діяльності щодо проекту.
Перед
початком проекту
З-Х-Д
схема
Постановка
запитань
Діти
працюють над проектом, виконують завдання
•З-Х-Д
схема
•Нотування
цікавих випадків
Після
завершення проекту
•Журнал
взаємного оцінювання
•Постановка
питань
Рефлексія
Контрольний список щодо інструменту оцінювання
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
Діяльність вчителя:
• Складає план роботи з теми;
• Розробляє презентацію;
• Укладає питальник для літературної
вікторини;
• Проводить зустрічі та консультує учнів
з теми дослідження;
• Здійснює спостереження за роботою
учнів.
Діяльність
учнів:
• Переглядають учительську презентацію;
• Опрацьовують матеріали підручника,
додаткові матеріали по творчості Т.Шевченка;
• Відповідають на питання вхідного
оцінювання;
• Заповнюють таблицю ЗХД;
• Відвідують консультації вчителя;
• Проводять анкетування учнів та будують
діаграми;
• Надають
учителеві підготовлені матеріали (презентація).Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Гульченко Наталя
Фах, навчальний предмет
Вчитель української мови та літератури
Навчальний заклад
КЗО СЗШ №5
Місто\село, район, область
м. Жовті Води, Дніпропетровської області
Контактні дані
(05652) 3-30-83
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12-24 червня 2017 року
Місце проведення тренінгу
Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами
Тренери
Бойко А.А.
Комментариев нет:
Отправить комментарий