Портфоліо навчального проекту

Портфоліо навчального проекту

Назва навчальної теми

Проект «Тарас Шевченко – національний геній України»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Українська література, особистість Т.Г.Шевченка, його творча спадщина, значення творчості письменника для українського народу.

Вік учнів, клас

Учні 9 класу,14-15 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

 В результаті виконаного проекту «Тарас Шевченко – національний геній України»  учні набудуть знань про життєвий та творчий шлях Т.Г.Шевченка, навичок самостійної пошукової роботи, розвиватимуть творчу уяву, виховуватимуть любов, повагу до постаті Кобзаря і його творчої спадщини.
Проект розрахований на учнів старших класів.
 Мета проекту: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т.Г. Шевченка, розвивати пізнавальні інтереси школярів, їх навички і вміння збирати, досліджувати, узагальнювати і систематизувати пошуковий матеріал, активізувати асоціативне мислення, творчу уяву і фантазію, навички аналізу художніх творів, а також формувати естетичні смаки;створити умови для самовираження кожної особистості;сприяти вихованню почуття співпереживання, шанобливого ставлення до надбань культури, поваги до життєвого і творчого шляху генія України, його творів, а також любові до рідного краю, його героїчної історії.
 Основні види діяльності вихованців у рамках проекту: бесіди, анкетування, ігри та вправи, різні види зображувальної діяльності які сприяють формуванню дитячої креативностії. Підсумком роботи над проектом стане учнівська презентація.

План вивчення теми (вставити файл)



Оцінювання (стислий опис і інструменти)

   На початку проекту учні  знайомляться з методом проектів . За допомогою буклету вчитель  ознайомлює учнів та батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з переліком навичок ХХІ століття та сприяє їх освоєнню. Впродовж проекту учні використовують підказки,контрольні списки . Наприкінці проекту учні  оцінюють одне одного , створюють проект «Тарас Шевченко – національний геній України». Також, учні ведуть журнал спостережень за своєю роботою. В проекті також беруть участь батьки.
Оцінювання включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи інформування вчителя і утримання учнів в  руслі учбової діяльності щодо проекту.
Перед початком проекту
З-Х-Д схема
консультації
асоціативний кущ
Постановка запитань
Діти працюють над проектом, виконують завдання
•З-Х-Д схема
•Нотування цікавих  випадків
Після завершення проекту
•Журнал взаємного оцінювання
•Постановка питань
Рефлексія

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Діяльність вчителя:
•          Складає план роботи з теми;
•          Розробляє презентацію;
•          Укладає питальник для літературної вікторини;
•          Проводить зустрічі та консультує учнів з теми дослідження;
•          Здійснює спостереження за роботою учнів.
Діяльність учнів:
•          Переглядають учительську презентацію;
•          Опрацьовують матеріали підручника, додаткові матеріали по творчості Т.Шевченка;
•          Відповідають на питання вхідного оцінювання;
•          Заповнюють таблицю ЗХД;
•          Відвідують консультації вчителя;
•          Заповнюють схему «Асоціативний кущ»;
•          Виконують інтерактивну вправу;
•          Проводять анкетування учнів та будують діаграми;
•          Надають учителеві підготовлені матеріали (презентація).



Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Гульченко Наталя

Фах, навчальний предмет

Вчитель української мови та літератури

Навчальний заклад

КЗО СЗШ №5

Місто\село, район, область


м. Жовті Води, Дніпропетровської області

Контактні дані


(05652) 3-30-83

Відомості про тренінг


Дати проведення тренінгу


12-24 червня 2017 року

Місце проведення тренінгу

Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами

Тренери

Бойко А.А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий